MARKA #1 W POLSCE | DARMOWA DOSTAWA

Polityka Zwrotów

Dziękujemy za zakupy u nas.

Wszystkie nasze produkty są unikalne. Po zakupie są one wykonywane na zamówienie.

W związku z tym anulowanie i zwroty są dozwolone tylko przez krótki okres przed wyprodukowaniem produktu.

Zamówienia można anulować tylko w ciągu 2 godzin od ich złożenia. Po tym czasie anulowanie nie jest już możliwe. Po otrzymaniu wniosku o anulowanie zamówienia Klient otrzyma zwrot pieniędzy w ciągu maksymalnie czternastu (14) dni. Po upływie tego terminu zwroty, refundacje lub wymiany nie są możliwe, niezależnie od przyczyny.

W przypadku, gdy nasza firma popełni błąd podczas przygotowywania zamówienia lub w przypadku aktywacji gwarancji prawnej lub konwencjonalnej
Zwrócona zostanie tylko cena zwróconego produktu (produktów), a także początkowe koszty wysyłki. Zwrot ten zostanie dokonany tak szybko, jak to możliwe, a najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania produktów przez naszą firmę. Cena tych produktów zostanie zwrócona zgodnie z pierwotną metodą płatności zastosowaną przez klienta w momencie zakupu. Zwroty za pobraniem nie będą akceptowane z jakiegokolwiek powodu.

Produkty zwrócone przez klienta niekompletne, uszkodzone, poplamione lub zabrudzone nie będą przyjmowane.

W związku z tym wszelkie produkty, które zostały uszkodzone lub których oryginalne opakowanie zostało uszkodzone w sposób wykraczający poza zwykłe otwarcie, nie będą zwracane.

Prawo do odstąpienia od umowy zgodnie z paragrafem Kodeksu Konsumenta nie jest możliwe, gdy produkt został spersonalizowany zgodnie ze specyfikacją klienta.

Produkty wyprzedażowe (w stosownych przypadkach)

Zwrotowi podlegają wyłącznie produkty w normalnej cenie. Niestety, produkty wyprzedażowe nie podlegają zwrotowi.

Wymiana lub zamienniki (w stosownych przypadkach)
Wszystkie wymiany i zamienniki muszą być wymagane przez kontakt z [email protected] w ramach naszej polityki gwarancyjnej. Aby kwalifikować się do wymiany, oryginalny przedmiot musi być nieużywany i znajdować się w stanie, w jakim został otrzymany. Jeśli uważasz, że otrzymałeś wadliwy, uszkodzony lub nieprawidłowy produkt, skontaktuj się z nami w celu dalszej oceny.

Przed zwrotem jakiegokolwiek produktu klienci muszą przynieść ze sobą fakturę lub dowód dostawy i skontaktować się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej pod następującym adresem: [email protected], który poinformuje ich, co należy zrobić, aby zapewnić szybsze rozpatrzenie ich sprawy.

Dostawa

Darmowa dostawa w najlepszych warunkach

Zwroty

Zwroty są możliwe w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.

Obsługa posprzedażna

Jesteśmy dostępni przez e-mail lub czat. [email protected]

Bezpieczne płatności

Wszystkie dane są szyfrowane, bezpieczne i chronione.